کمد دیواری اقساطی

مجموعه دکوراسیون عمارت با فروش انواع کمد به صورت اقساط سعی در فراهم نمودن شرایط ایده آل
خرید کمد برای کاربران خود دارد.
بدین ترتیب هر فرد مطابق با سلیقه و خواسته خود و به دور از دغدغه هزینه ها، کمد دلخواه خود را انتخاب خواهد کرد. این مجموعه، در نظر دارد که به منظور رفاه حال کاربران و مشتریان خود،
در کنار قیمت پایین محصولات ، طرح کمد اقساطی را نیز به مرحله اجرا در آورده و
با فروش قسطی انواع کمد دیواری ، کمد کمجا،کمد لباس شرایط خرید را برای مردم ساده تر کند.
مزیت خرید کمد به صورت اقساطی: امکان انتخاب کمد مورد پسند توسط کاربران بدون نگرانی از پرداخت های نقدی سپردن کار به دست یک مجموعه حرفه ای و متخصص بدون نگرانی از پرداخت آن برای افرادی که در حال ساختمان سازی هستند، پرداخت اقساطی بسیار پر منفعت خواهد بود. چرا که به آنها این اجازه را خواهد داد که از نقدینگی خود در بخش های دیگر استفاده کنند با توجه به افزایش روز افزون قیمت مواد اولیه و دستمزد ها، با خرید امروز و پرداخت اقساطی، قیمت خرید برای شما مطابق با قیمت روز ثبت می شود و با افزایش قیمت در ماه های آتی خریدار مجبور به پرداخت هزینه بالاتر نخواهد شد.
&جهت سفارش با کارشناسان ما در تماس باشید&

جهت خرید کمد های آماده در زیر عکس کلیک کنید

براساس فضای شما میشه این تصمیم رو گرفت و می توانید برای تصمیم گیری بهتر و مشاوره با همکاران من در دکوراسیون عمارت تماس بگیرید تا شما را در زمینه کمد دیواری و طراحی کمد دیواری راهنمایی کنند.

اگر مجری کار کمد دیواری توانایی و مهارت را نداشته باشد و با خطاهای جزئی بله این اتفاق میفتد و درب های کمد درست بسته نمی شوند. تنها راه طراحی کمد دیواری قبل از اجرا می باشد و مراجعه به یک تیم با تجربه  در امر.

تخت تاشو بخشی از کمد دیواری است که بخشی از اکسسوری و لوازم جانبی کمد دیواری را تخت تاشو تعیین می کند و در حالت اصولی از تخت تاشو و درب ریلی استفاده نمی کنند.

بله لوازم جانبی میز اتو را نیز را می توان در کمد دیواری تعبیه کرد و شرکت های مختلفی مثل فانتونی و بلوم از این نوع یراق آلات نیز دارند.

براساس سن کودک شما طراحی های متفاوتی برای کمددیواری وجود دارد که میتوانید با دوستان من در مجموعه دکوراسیون عمارت تماس بگیرید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.    

نوع درب و یراق درب کمد دیواری کاملا سلیقه ای و بر اساس فضای شما می باشد باید هدف خود را در نظر بگیرید و الویت شما از فضا زیبایی است یا کارایی که می تواند نوع درب را مشخص کند.


برای طراحی کمد دیواری نیز تمام مسائل براساس سلیقه شما انجام می شود و بهتر است که کف را هم طراحی کنید تا فضا کاملا یدست اجرا شود

برای کمد دیواری ریلی دستگیره های متنوعی وجود دارد و شما می توانید طبق سلیقه خود دستگیره ای را برای خود انتخاب کنید و این دستگیره ها بر اساس نوع ساخت کمد دیواری شما انتخاب می شود و کارشناس و تولید کننده کمد دیواری به شما در این مورد توضیحاتی را می دهد تا اشتباه نکنید.

بخیر حداقل اندازه برای کشو را باید اساس یونیک مشخص کرد و اینکه حداکثر ها و حداقل ها در فضاهای مختلف، متفاوت است و نمی توان برای تمام فضاهای کمد دیواری نسخه یکسان پیچید.

بحیر قطعا ملاحظات خاصی را باید در نظر گرفت اما در کمد دیواری برای خانه های کوچک اولویت طراحی بر روی کارایی کمد است و بعد به سراغ نوع درب می روند چرا که اگر به نوع درب که ترکیبی هم هست قطعا فضای بیشتری گرفته می شود.

در این صورت ما کمد دیواری خاصی نخواهید داشت و فقط طبقه بندی را انجام می دهید و اینکه از نظر بهداشتی بودن و تمیز بودن ام دی اف اصلا با گچ دیواری قابل مقایسه نیست اما اگر نیاز نمی بینید می توان اینکار را هم انجام داد.

.

بله یراق آلات را در کمد دیواری و چه در کابینت سعی کنید بهترین نوع را درخواست کنید به دلیل اینکه دوام و عمر کمد و کابینت شما افزایش پیدا کند و برندهای معروفی چون بلوم، فانتونی و… وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

بله یراق آلات را در کمد دیواری و چه در کابینت سعی کنید بهترین نوع را درخواست کنید به دلیل اینکه دوام و عمر کمد و کابینت شما افزایش پیدا کند و برندهای معروفی چون بلوم، فانتونی و… وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

بله می توان اما در خانه های کوچک آنقدر فضا کم است که کار به اتاق کمد با کلوزت روم نمی رسد.

بله می توان استفاده کرد و اینکه ستون ها فقط ۱۰ الی ۱۵ سانت هستند و فقط نما هستند و درب را کوچکتر می کنند ولی فضای داخل کمد تغییری نمی کند.

انتخاب رنگ کاملا مسئله سلیقه ای است و نمی توان باید هایی داشت اما اصولی وجود دارد که اگر رعایت شود کار بسیار زیباتر میشود. اگر می خواهید هم رنگ کابینت های خود کار کنید یا کمی هم خلاقیت به خرج داده و جسارت داشته و طیف رنگی متفاوتی را انتخاب کنید اما مکمل رنگ اول. چرا که درست است کابینت و کمد دیواری از هم فاصله دارند اما خب باید هارمونی رنگ ها نیز حفظ شود.

 بله هم از ام دی اف با روکش pvc و براق می توان استفاده کرد و هم ام دی اف با روکش چوب طبیعی.

دکوراسیون عمارت

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button