طراحی سه بعدی

 

 

برای لحظاتی چشمان خود را ببندید و به این فکر کنید که در طراحی کابینت منزلتان هر کدام از اجزای آشپزخانه در کجا قرار بگیرند؟ چه رنگی را برای کابینت و کاشی‌ها در نظر می‌گیرید؟ از چه مصالحی استفاده می‌کنید؟

همه‌ی این موارد باعث می‌شوند تا رسیدن به آشپزخانه‌ای که انتظارش را دارید به موضوعی چالش برانگیز تبدیل شود. در چنین مواقعی شبیه‌سازی و داشتن یک طرح سه بعدی از طراحی کابینت به ما کمک می‌کند آنچه را که در ذهن خود تصور می‌کنیم به واقعی‌ترین شکل ممکن مشاهده کنیم.

طراحی کابینت آشپزخانه اولین قدم برای ساخت کابینت است و بهتر است قبل از اجرای تاسیسات آشپزخانه، طراحی کابینت را انجام دهید چرا که می توانید بر اساس استانداردهای معماری بهترین چیدمان را در آشپزخانه‌ی خود انجام دهید.

مزیت اصلی طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه این است که شما قبل از اقدام به سفارش خرید می‌توانید به‌طور کامل طرح نهایی کابینت آشپزخانه خودتان را از جهات مختلف بررسی کنید و با اطمینان خاطر از طرح و رنگ کابینت مورد نظرتان سفارش خود را نهایی کنید.

شما با طراحی کابینت آشپزخانه سه بعدی می‌توانید نحوه‌ی قرار گیری هر یک از وسایل مهم آشپزخانه مانند یخچال، گاز و سینک ظرفشویی که به مثلث آشپزخانه معروف هستند را خودتان به بهترین شکل ممکن انتخاب کنید و آشپزخانه خود را طبق دکوراسیون داخلی خانه خود بچینید.

همچنین با طراحی سه بعدی کابینت می‌توانید از تمام فضای آشپزخانه خود بیشترین استفاده را ببرید و با جایگذاری صحیح هر یک از وسایل، چیدمان درستی در آشپزخانه خود داشته باشید.

 

 


















 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Call Now Button