مزایای کابینت ممبران

کابینت های ممبران در واقع تنها کابینت هایی هستند که در هر دو سبک کلاسیک و نئوکلاسیک طراحی و تولید می شوند. کابینت ممبران یا وکیوم نظر اکثر طرفداران کابینت های روکش چوب و چوب را به خود جلب کرده است. متریال ممبران امروزه نقش اساسی را در دکوراسیون داخلی منازل ایفا می کند زیرا که یک نمای کلاسیک و مدرن را با کمترین هزینه و زیباترین دکور به نمایش می گذارد. ما در این مقاله از مزایا و معایب کابینت ممبران می گوییم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و یا بازدید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مقاوم در برابر رطوبت

اولین مزیت کابینت ممبران مقاومت بالای آن در برابر رطوبت است. این ویژگی ممبران را به انتخابی ایده‌آل برای آشپزخانه‌ها تبدیل می‌کند.

ظرافت و زیبایی

مزیت دیگر کابینت‌های ممبران ظرافت و زیبایی بدنه و صفحه کابینت است. امکان اجرای طرح‌های با جزئیات و خطوط ظریف، باعث محبوبیت این کابینت‌ها شده است.

قیمت نسبتا مناسب

کابینت‌های ممبران نسبت به کابینت‌های تمام چوب قیمت بسیار مناسبی دارند. بنابراین اگر به دنبال یک طرح کلاسیک یا نئوکلاسیک هستید، ممبران در مقایسه با کابینت‌های چوبی به صرفه‌تر است.

تنوع طرح‌ها و سبک‌های ممبران

همان‌طور که اشاره شد به علت امکان اجرای انواع طرح‌ها بر روی بدنه و صفحه کابینت، ممبران محدود به سبک خاصی نیست. در واقع این کابینت قابلیت تولید در سبک‌های مختلف را دارد.

نگهداری ساده و آسان

به دلیل سطح صاف و یکدست ممبران، نگهداری از آن بسیار ساده است. کابینت‌های ممبران در برابر خش و ضربه نیز مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. همچنین این کابینت به سهولت تمیز و پاکیزه می‌شود. برای تمیز کردن این کابینت‌ها تنها به یک دستمال مرطوب یا یک شوینده بسیار ملایم نیاز خواهید داشت.

ایمنی بالای کابینت‌ها

به علت روش ساخت و تولید ممبران، این کابینت‌ها فاقد لبه‌های تیز و برنده هستند. به همین علت در هنگام کار در آشپزخانه، ایمنی بالاتری خواهید داشت. چرا که سطح صاف این کابینت‌ها امکان بریدگی را به حداقل می‌رسانند.

 

دکوراسیون عمارت

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button