مدل کابینت آشپزخانه کوچک

مدل کابینت آشپزخانه های کوچک، نیاز به دقت و طراحی خاص دارد. با طراحی کابینت آشپزخانه کوچک به صورت اصولی ودقیق می ­توان یک فضای منظم و جذاب ایجاد کرد.

داشتن کابینت به ما کمک می کند تا یک آشپزخانه مرتب و منظم داشته باشیم. با طراحی خلاق می ­توانیم همه وسایل ضروری را در آشپزخانه کوچک منزل­مان جا بدهیم. دراین مقاله نمونه عکس های­ کابینت آشپزخانه کوچک، براتون قرار دادیم که می توانید از آن ها ایده بگیرید.

ایده‌­های بزرگ‌شدن فضا برای آشپزخانه های کوچک!!

مدل ساخت و طراحی کابینت آشپزخانه در خانه‌های کوچک مهم است. چون باید بتوانیم از فضا نهایت استفاده را بکنیم. در ابتدا لازم است مدل کابینت های کلاسیک و ممبران را از لیست خود حذف کنید و بیشتر به سبک مدرن توجه کنید.

بهترین پیشنهاد  انتخاب کابینت برای آشپزخانه کوچک:

*به دنبال طرح های کابینت مدرن آشپزخانه کوچک باشید. سبک مدرن یک انتخاب مناسب برای فضاهای کوچک است.

*رنگ­ های روشن، بهترین رنگ کابینت جدید برای آشپزخانه کوچک هستند و فضا را بزرگتر جلوه می­ دهد؛ پس به کابینت سفید رنگ فکر کنید.

*هر یک از رنگ­ های روشن مانند رنگ­ های کرمی، آبی روشن، طوسی کمرنگ و… هم با توجه به شرایط فضا، می­ توانند مناسب باشد.

*کابینت­ هایی با در شیشه­ ای می­ تواند یکی از انتخاب­ های شما باشد. وجود در شیشه ­ای بسته بودن فضا را کاهش و این عامل باعث بزرگتر به نظر رسیدن آشپزخانه می ­شود.

*علاوه بر روشن بودن رنگ کابینت­ های آشپزخانه کوچک، تناسب رنگی بین کابینت­ ها و وسایل دیگر آشپزخانه، به ایجاد هماهنگی فضا کمک می­ کند.

*از تمامی دیوارها برای نصب کابینت استفاده کنید.

*از فضاهای گوشه و به ظاهر غیر قابل استفاده، غافل نشوید. امروزه انواعی از کابینت­ های مخفی طراحی شده­ اند که می­ توانند انتخاب بسیار زیرکانه ­ای باشند.

*از میان انواع صفحه کابینت، مدل های براق باعث ایجاد انعکاس نور و بزرگتر جلوه دادن فضای آشپزخانه می شوند.

کابینت سیار آشپزخانه، برای فضای کوچک مناسب است؟

کابینت ­های متحرک که زیر آنها چرخ­ هایی قرار گرفته است. قابل جابه­ جایی هستند. این نوع کابینت بای ایجاد جزیره بسیار کاربردی هستند. با توجه به شرایط فضای آشپزخانه می­ توانید به تهیه یک کابینت جزیره­ متحرک فکر کنید. مثلا زمانی که آن را لازم ندارید در گوشه­ ای از آشپزخانه قرار دهید.

انواع مدل آشپزخانه کوچک

یکی از عوامل موثر در انتخاب کابینت آشپزخانه کوچک، فرم و شکل آشپزخانه است. علاوه بر قرارگیری وسایل در بهترین حالت، جلوی رفت و آمد افراد و دسترسی به قسمت­ های مختلف گرفته نشود. آشپزخانه ­های امروزی به چند مدل وجود دارند:

  • 1.آشپزخانه خطی
  • 2.آشپزخانه ال
  • 3.آشپزخانه اپن
  • 4.آشپزخانه باز
  • 5.آشپزخانه جزیره

عکس کابینت آشپزخانه کوچک

طراحان کابینت برای آشپزخانه ­های کوچک با کمی خلاقیت می ­توانند از همه فضا استفاده کنند. از فضاهای روی دیوار گرفته تا گوشه­ هایی که طراحی کابینت آشپزخانه معمولی در آنها آسان نیست.

 

دکوراسیون عمارت

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button