انواع کمد های مدرن،کلاسیک،نئوکلاسیک

یکی از اجزای اصلی دکوراسیون داخلی به ویژه در اتاق های خواب، کمد دیواری است. کمدها برای قرار دادن انواع و اقسام وسایل، از لباس، کفش، ملافه، پتو و... گرفته تا وسایلی همچون ظرف و ظروف اضافه، مواد غذایی خشک و وسایلی الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرند.
گذشته از این کمدهای دیواری نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون و فضای اتاق ایفا می کنند.
سال‌های زیادی است که دیگر کسی از صندوقچه یا گنجه به عنوان محلی برای نگه‌داری لوازم و لباس‌های خود استفاده نمی‌کند.
ساخت انواع مختلف کمد و کارایی بالای آن‌ها باعث شد که این لوازم بتوانند جای پای خود را در هر خانه‌ای محکم کنند. کمد دیواری یکی از انواع مختلف کمدهاست، که با توجه به مدل خود و کوچک‌تر شدن فضای خانه‌ها، محبوبیت زیادی پیدا کرده است.
کمد دیواری از تجهیزات بسیار ضروری و مورد نیاز در هر خانه‌ای است. در برخی از انواع کمدهای دیواری که دارای طبقه‌های با ارتفاع بلند هستند،
می‌توان هر شی اضافه‌ای که دارای ارتفاع بلند باشد را جای داد. گذشته از این اشیا، تمامی وسایل مورد نیاز در خانه را می‌توان در داخل کمدهای دیواری نگهداری کرد.
امروزه با توجه به گسترش سبک مینیمالیستی در طراحی دکوراسیون ، استفاده از کمدهای جادار و بزرگ نیز افزایش یافته است. حال می‌پرسید که ارتباط سبک مینیمالیستی با کمدهای دیواری چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که اصول سبک مینیمالیستی که امروزه برای طراحی دکوراسیون به عنوان طراحی مد روز به کار برده می‌شود، بر اساس ساده کردن فضاهای موجود و از جلوی چشم برداشتن هر شی اضافی است.
از این رو استفاده از کمدهای دیواری بزرگ و جادار که بتوان هر وسیله‌ای را در داخل آن گذاشت و به این شکل اتاق‌خواب‌ها را مرتب‌سازی کرد که وسیله‌ای غیرضروری در جلوی چشم نباشد، بسیار مورد توجه قرارگرفته است. همچنان‌که اشاره شد کمدهای دیواری جزء جدانشدنی‌ای از دکوراسیون خانه‌ها هستند. اما انتخاب کمد دیواری مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا در صورت مناسب نبودن کمد، نمی‌توان به‌صورت بهینه از آن استفاده کرد.
از جدیدترین مدل های کابینت ما دیدن فرمایید
Call Now Button